สวัสดีปีใหม่ - Reisverslag uit Ko Si Chang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu สวัสดีปีใหม่ - Reisverslag uit Ko Si Chang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

สวัสดีปีใหม่

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

01 Januari 2015 | Thailand, Ko Si Chang

1 januari
Het nieuwe jaar is begonnen. Hier zes uur eerder dan in Nederland. Wij hopen dat al jullie wensen en goede voornemens uit mogen komen.
Wij zijn rond twaalven ’s nachts naar het strand gegaan en hebben een wensballon opgelaten. Toch wel emotioneel zo ver van iedereen vandaan. Duizenden ballonnen zweefden boven zee en heel veel vuurwerk. Mooi. Veel appjes en berichtjes op facebook verstuurd en gekregen.
Om zes uur Suus, Eelco en de rest bij Miloe en Remco op facetime. Zelfs Eelco zijn vuurwerk gehoord.
En het is nu 1 uur in de middag en we zitten op het eiland Ko Si Chang. Het viel niet mee om een onderkomen te vinden. Alles vol. Maar we hebben wat. Een grote, schone kamer, alleen geen warmwater. Daar zeuren we niet over. We hebben voor twee nachten betaald, we gaan morgen het eiland verkennen.
De overtocht hier heen duurde drie kwartier.
Het blijft bij dit korte stukje, ik wilde jullie toch een gelukkig nieuwjaar wensen.
Lfs en xx van ons.

• 01 Januari 2015 - 10:49

Vera M:

Lieve Jennie en Els jullie ook de beste wensen ,,En een gezond en liefdevol jaar !!
    Liefs Vera

• 01 Januari 2015 - 11:16

Ted:

Ha die lieve zussies, allereerst een heel mooi Nieuw Jaar toegewenst vol met leuke en mooie dingen in goede gezondheid, de start bij jullie was in ieder geval goed met een wensballon boven zee , hopelijk komen jullie wensen uit en nu op een tropisch eiland, wie zou dit niet zo willen.
    Hier een rustige jaarswisseling gehad samen met Hans, genoten tot 24.00 van de Top 2000 op TV, vervolgens geproost op een mooi Nieuw Jaar voor iedereen die ons lief is en op ons samen, daarna het vuurwerk buiten, harde knallen en ook mooi siervuurwerk, toen wij weer binnenkwamen intens genoten van een concert van Leonard Cohen in Dublin (RTL 7) , wat een cadeautje was dat, alleen maar genieten, het was hetzelfde concert als in Ahoy waar jij ook was en ik met Marit.

Nu Nieuwjaarsdag en komen de kinderen straks langs om een goed Nieuwjaar te wensen met een lekker appelflappie en een pasteitje, net zoals vroeger thuis.

Meiden weer veel plezier verder en door gaan met genieten!!

XXX van Hans en Ted

• 01 Januari 2015 - 18:20

Ans:

Lieve meisjes, jullie ook de allerbeste wensen voor 2015 en veel liefde, gezondheid en geluk.
    Liefs Ans.

• 03 Januari 2015 - 13:22

Johanna:

Hoi lieve meiden,
    een beetje later maar jullie ook de beste wensen voor 2015. Die foto van dat schip, van de boot af gezien vind ik prachtig.
    Enne Luna krijgt van mij geen kleertjes aan hoor! LOL.
    Dikke knuffel.
    Johanna

• 04 Januari 2015 - 20:11

Annemarie Schaap:

hallo meisjes, wat een prachtige foto's van het oplaten van de wensballonnen. Die veerbootjes, zaten wel erg vol he, en hadden jullie ook allebei een zwemvest aan?
    Het ziet er allemaal erg aantrekkelijk uit aan jullie kust, ik krijg er gewoon zin in.....
    Lfs. annemarie