Thuis - Reisverslag uit Westzaan, Nederland van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Westzaan, Nederland van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

16 Februari 2018 | Nederland, Westzaan

16 febr
Weer thuis. Twee uur in de nacht en ik kan natuurlijk niet slapen. Ben in mijn hoofd nog in Thailand. Wat een heerlijk land.
Het blijft dubbel. Thuis is ook fijn. Op Schiphol worden we opgewacht door Eelco, Carla, Evert, Ted en Henk.
Mensen vragen zich af wat er in die rare pakken zit die wij meehebben. Het lijkt op harpen, maar het zijn echt fietsen.
De terugreis is lang. We worden om zes uur In de ochtend Thaise tijd opgehaald in het resort en komen om acht uur ‘s avonds Nederlandse tijd aan op Schiphol. Lichtelijk gebroken.
Carla en Evert hebben een fles wijn en stokbrood mee en dat maken we nog soldaat in Westzaan.
Oké tot de orde van de nacht.
Het blog is inmiddels meer dan 107000 keer bekeken. Best veel.
We hebben ruim 1400 km gefietst. Niet spectaculair veel, maar wel mooie kilometers.
Op de spaken van Annemarie na, geen mankementen aan de fietsen.
Het waren heerlijke weken. De eerste drie met z’n vieren en de laatste drie met z’n tweeën. Twee totaal verschillende reizen. Eerst langs de mooie Ping en de Lopburi River en het laatste deel in de buurt van de Andaman Zee.
We hebben genoten van de prachtige natuur, het heerlijke eten, de vriendelijke Thai, de mooie onderkomens en elkaar.
We hebben in 26 accommodaties geslapen.
Voor mij wordt het een spannende tijd. In de zomer ga ik verhuizen (weet nog niet waar heen) en wordt mijn mooie huisje in Westzaan gesloopt.
Eind van het jaar of begin volgend jaar probeer ik weer te gaan fietsen in Azië. De Isaan in Thailand of van Phuket naar Maleisië of we zullen zien.
Dank jullie wel voor de fijne reacties, het blijft leuk om iets van het thuisfront te horen.
Heel veel liefs uit Nederland.

• 16 Februari 2018 - 07:53

Els:

Weer thuis en redelijk goed geslapen.
    Heerlijke tijd gehad in Thailand,fijn om weer op terug te kijken en fijne herinneringen rijker.
    Nu weer genieten van de kleinkinderen.
    Gr Els

• 16 Februari 2018 - 08:16

Lieneke En Hans:

Heerlijk om met jullie mee te reizen via de verhalen. We wensen jullie weer een fijne tijd thuis en eerst vooral overschakelen en wennen aan Nederland. In de kou is een stamppot ook weer heerlijk hoor!

Gr. Lieneke

• 16 Februari 2018 - 16:06

Johanna:

Fijn om te lezen dat jullie weer Nederland zijn. Ik heb genoten van jullie reis en foto´s. Dank jullie wel.
    Liefs Johanna

• 16 Februari 2018 - 17:45

Vera Voogd:

zo wereldreizigers weer lekker thuis en nu op naar de volgende klus. Spreek je van het weekend wel per telefoon en daarna zien wij elkaar wel.
    Vanmorgen lekker geroeid met Annemarie Kees Marleen een Lieke het was weer lekker.
    Groetjes Vera