We zijn klaar - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu We zijn klaar - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

We zijn klaar

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

15 Januari 2024 | Thailand, Lat Krabang

14 jan. ‘24

Een reactie op een reactie. We gaan meestal tussen de zes en acht weken naar Azië in de winter. Vorig jaar acht weken.

We hebben erg veel zin om iedereen straks weer te zien en te spreken. Vooral onze (klein)kinderen.

En fijn dat onze verslagen in de smaak vallen.

We hebben nu de hele omgeving befietst. Vanochtend weer een paar uur.

Wat een mooi stuk Thailand. Zo waterrijk en groen.

We hebben geluncht in een tentje langs de weg. De eigenaren waren niet een van de jongste. Ze spraken een paar woordjes Engels en we kregen heerlijke, vegetarische khao pad (gebakken rijst). Toen we wegfietsten kregen we nog wat water en twee manderijnen en be carefull . Zo lief.

We hadden het erover dat er hier weinig tempels zijn. Nog niet gezegd en we zien een mooie tempel met een schattig jongetje van een jaar of acht die voor ons danste. Ook weer te schattig voor woorden.

We zagen ook veel vissers, misschien vanwege zondag.

Vanavond hebben we het lekkerst gegeten van de vakantie. Maïs salade met rijst. Mmmm. Dat ga ik thuis ook proberen te maken.

15 jan.

Voor tienen al ingecheckt in Orchid resort en we mochten meteen in de kamer. Minder dan 10 km gefietst. Het was één weg. Verdwalen lukte niet.

Ze zijn op het laatste stuk met de weg bezig voor

de skytrain en daarom is het heel druk met verkeer hier.

De fietsdozen staan er nog. Er staan wel negen fietsdozen, de minst mooie zijn van ons.

De fietsen inpakken is zo gebeurd. Morgen worden de fietsen en wij om negen uur opgehaald.

We zijn klaar.

Dit is het laatste bericht uit Thailand. Er komt er nog één uit Nederland.

Bedankt voor alle reacties.

Liefs van Els en Jennie

• 15 Januari 2024 - 08:36

Els Van Paassen:

Na een fijne tijd in Thailand,is het ook weer fijn om naar huis te gaan.

Misschien al weer stiekum plannen maken voor eind van het jaar!!!

Bedankt lieve mensen voor al jullie leuke reacties en Jennie voor al de mooie foto's en verslagen gr Els

• 15 Januari 2024 - 08:59

Carla:

Goede reis terug, zussies.

• 15 Januari 2024 - 09:20

Lieneke Castel:

Jennie en Els.

Jammer, aan alle mooie dingen komt een eind. Maar wat hebben jullie een mooie reis met onuitwisbare herinneringen gehad. Heel fijn dat alles voorspoedig is gegaan. Fijn om je fietsdozen weer te zien en de fietsen in te pakken. Thuis nagenieten van alles wat jullie hebben gezien en meegemaakt.

Leuk om jullie weer te volgen. Veel herkenbaar voor ons is jullie manier van fietsen en genieten van de natuur, cultuur, het eten en van de mensen hier.

Voor ons nog 12 fietsdagen. We fietsen nog naar Amphawa en dan naar Hidden Holiday House. Goede reis en goede thuiskomst.

Gr. Lieneke en Hans

• 15 Januari 2024 - 09:37

Karin Singeling :

Goede reis terug zussen! Was weer genieten hè, ook voor ons [e-1f609][e-1f6b2][e-1f6b2] meegenoten! Dank voor de fijne verslagen en mooie foto's.

• 15 Januari 2024 - 09:53

Sonne:

Ik wens jullie een voorspoedige reis huiswaarts en dank jullie voor het meegenieten van weer een prachtig avontuur! Ik hou me tzt aanbevolen voor het recept van de mais salade met rijst[e-1f61c]

• 15 Januari 2024 - 09:55

Joke Dijksterhuis :

Dat was weer een mooie vakantie. Goede terugreis!

• 15 Januari 2024 - 09:57

Vera Voogd:

Het is weer fantastisch voor nu wens ík jullie een goede reis terug. Vera

• 15 Januari 2024 - 11:38

Nelleke:

Jennie en Els, goeie thuisreis gewenst en tot gauw. Was prachtig om jullie verslagen te lezen en de prachtige foto’s te zien. Grt Nelleke.

• 15 Januari 2024 - 12:50

Angelique:

Goede reis terug lieve Jennie en Els.

Dank voor de leuke verslagen en mooie foto's!

• 15 Januari 2024 - 13:18

Johanna:

Dank oor alle gezellige verslagen en prachtige foto's. Goed reis en veilige vlucht naar Nederland. Ik vind het ook leuk om jullie weer te zien en te knuffelen. Liefs Johanna

• 15 Januari 2024 - 13:58

Mary V Vliet :

Ook van mij een goede reis terug. Op naar het normale en gewone leven. Ook best leuk hoor. Hopelijk verkoopt de reis voorspoedig.

Gr Mary v Vliet

• 15 Januari 2024 - 15:20

Hermien:

Goede terugreis. En bedankt voor dit mooie verslag. Via jullie heb ik ook iets meegekregen van Thailand.Heel veel dank

• 17 Januari 2024 - 09:46

Ina:

Hoi zusjes,

Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad. En wat heb ik genoten van de verhalen en foto's. Alvast een fijne terug reis.

Kleed je maar goed aan want hier ligt er sneeuw en is de temperatuur rond het vriespunt. Gr. De benedenbuurvrouw

• 17 Januari 2024 - 10:50

Bettina:

Wat hebben jullie genoten van de reis. Dank voor het delen en nu weer terug in het koude, natte Nederland... We spreken elkaar snel!