Lat Krabang - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu Lat Krabang - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

Lat Krabang

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

05 December 2019 | Thailand, Lat Krabang

4 dec. 2019
We zitten op ons bed in het Orchid Resort in Lat krabang.
De reis ging echt voorspoedig. Wij en de fietsen zijn naar Schiphol gebracht door Carla, Evert en Eelco. Na de bagage afgeleverd te hebben, hebben we een pizza gegeten met Carla en Evert.
Vliegtuig vertrok op tijd. Omdat we ‘s avonds vertrokken, bleef het licht in het vliegtuig uit en hebben we wat uurtjes geslapen en zijn daarom helemaal niet moe.
We vlogen rechtstreeks, er stond geen rij voor de douane in Bangkok en de bagage was er snel. Taxi naar het hotel was ook in een oogwenk geregeld en binnen het halve uur waren we bij ons onderkomen.
Op het eerste gezicht een prima resort. Fietsen pakken we morgen uit.
5 dec.
Goed geslapen. Onze eerste nacht zit er op. Gisterenavond zijn we Lat krabang ingelopen. Er is een grote markt om de hoek, waar we ook gegeten hebben.
Vanochtend na het ontbijt de fietsen weer fietsklaar gemaakt. Ze zijn ongeschonden uit de dozen gekomen. De dozen mogen in het resort blijven staan voor de terugreis. We hebben voor de laatste vier dagen van onze vakantie in dit resort gereserveerd, vieren we Chinees Nieuwjaar in Lat Krabang.
Na het uitpakken van de fietsen, naar een parkje gewandeld en grote varanen gezien. Heerlijk om weer in Thailand te zijn.
Vanmiddag de fietsen uitgeprobeerd. Mijn achterrem liep aan. Je hebt in Thailand goede fietswinkels met kundig personeel en die hebben het verholpen.
Morgen gaan we beginnen met fietsen. Spannend weer.
Oja, vannochtend heuse chocolade muizen in onze sandalen. Ook hier vinden ze ons.
Ik ga dit plaatsen met foto’s. We hebben nog niet zo veel te vertellen, maar dat komt vast nog wel.
Voor de Sinterklaasvierders een fijne avond.
Lfs van de zussies.

• 05 December 2019 - 15:53

Ted:

De kop is er af en alles naar wens verlopen, dat is alvast een goed begin meiden, het lekkere genieten kan beginnen, heel veel plezier morgen tijdens jullie eerste fietstocht van deze reis, geniet ervan!!

xxx van Hans en Ted

• 05 December 2019 - 17:32

Johanna:

Hoi lieve zussies,

fijn om weer wat van jullie te lezen. Ook fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Heel veel plezier in jullie Thailand.
    Dikke knuffel.

• 06 December 2019 - 17:01

Blacky:

Ga jullie weer volgen, leuk. Groetjes Blacky

• 06 December 2019 - 19:49

Dominique :

Heel veel plezier daar Jennie!!

Groetjes uit Zanzibar
    Piet en Dominique

• 07 December 2019 - 12:07

Vera Voogd:

zo met recht de kop is eraf en het is weer leuk om weer een beetje de sfeer te proeven.
    heb het 2e veerslag ook gelezen en daar zal ik de fotos nog even bekijken. Hier is alles Sint.
    Groetjes Vera

• 07 December 2019 - 17:43