Bangkok en fietsen ingepakt - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu Bangkok en fietsen ingepakt - Reisverslag uit Lat Krabang, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

Bangkok en fietsen ingepakt

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

27 Januari 2020 | Thailand, Lat Krabang

26 jan. 2020
Nog steeds Chinees Nieuwjaar en nu wel meegemaakt in Bangkok. Wat een leuke dag vandaag. Vroeg uit de veren. Eerst op de fiets naar de skytrain. De skytrain was leuk. En het laatste stuk met een taxi. We werden midden in Chinatown afgezet. Het was nog rustig, maar een grote weg was afgezet voor verkeer en daar werd van alles opgebouwd.
We zijn gaan lopen door kleine straatjes met heel veel winkeltjes. Zo leuk. Het werd ook steeds drukker. Toen we weer in de feeststraat kwamen, waren er veel stalletjes met eten en drinken. En rode, Chinese kleding. Veel mensen lopen in die kleding.
De eerste draken met tromgeroffel kwamen langs en draken die acrobarische toeren uithaalden. Het was allemaal bijzonder om mee te maken.
Toen we deze festiviteiten wel gezien hadden, zijn we naar de Chao Phraya Rivier gelopen. Daar hebben we de waterbus genomen (ook heel bijzonder) naar de skytrain. En via twee overstappen met de skytrain kwamen we weer in Lat Krabang.
Wat een super dag vandaag. We blijven bofkonten en genieten.
27 jan.
Fietsen zijn ingepakt en de taxi voor morgenochtend is besteld. We vliegen om 12.50 uur, mooie tijd. Het is weer goed om naar huis te gaan, we zijn klaar. Zitten nu bij het zwembad te lezen en eten vanavond nog een keer op de avondmarkt.
Dit wordt het laatste berichtje uit Thailand. Als ik thuis ben, stuur ik nog een afsluitend stukje.
Tot dan. Lfs

• 27 Januari 2020 - 11:46

Ted:

Nou meiden, jullie kunnen straks terugkijken op een fantastische fietsvakantie door Thailand en wat hebben wij genoten van de verslagen en foto's, het was weer erg leuk om jullie te volgen, gaan het weer missen straks en wat zijn die 8 weken snel voorbij gegaan, misschien niet voor jullie, maar wel voor ons.
    Nu nog even genieten bij het zwembad en straks jullie laatste etentje op de avondmarkt en dan zit het er op.
    Een hele voorspoedige en rustige vlucht toegewenst voor morgen, knuf van ons, Hans en Ted xxx

• 27 Januari 2020 - 13:10

Xvera:

Hoi Els en Jennie ik kan het bovenstaande verslag van Hans en Ted niet verbeteren en ik sluit mij dan ook aan bij dit verslag. Ook inheb genoten en de foto’s zijn ook goed gelukt en nu
    zie ik thuis wel hoe jullie eruit zien. Goede reis en blijf genieten Vera

• 27 Januari 2020 - 13:54

Lieneke Castel:

Goede reis terug Els en Jennie. Het was heel leuk om met jullie mee te reizen. Wat een leuke dag in Bangkok met Chinees Nieuwjaar hebben jullie gehad.
    Goede reis en fijne thuiskomst in Nederland.
    Groetjes,

Lieneke en hans

• 27 Januari 2020 - 16:06

Johanna:

Wat een leuke tijd hebben jullie daar gehad en de lezers dus ook. Mooie foto's weer!
    Een hele goede reis/vlucht en behouden thuiskomst.
    Liefs Johanna

• 27 Januari 2020 - 23:20

Ans:

Lieve vakantiegangers, mooie foto's weer en leuke verhalen. Ik lig er nog een paar achter maar wil jullie alvast een hele goeie reis en vlucht wensen en veilig weer thuis. Ik heb van jullie verhalen en foto's genoten. Tot snel, liefs Ans xxx