Laatste dag Koh Yao Noi - Reisverslag uit Ko Yao Noi, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu Laatste dag Koh Yao Noi - Reisverslag uit Ko Yao Noi, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

Laatste dag Koh Yao Noi

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

18 Januari 2023 | Thailand, Ko Yao Noi

17 jan. ‘23

Allereerst iedereen bedankt voor de fijne reacties. Leuk dat jullie de verslagen graag lezen.

Nog een week te gaan.

Kunna house. De mooiste accommodatie tot nu toe. We blijven twee nachten. Er staan vier huisjes. Ze hebben een groot balkon, een zitgedeelte, een keukentje, badkamer en een groot bed met uitzicht naar de tuin. Er zijn (vis)vijvers en Els heeft apen gezien.

Een uniek plekje.

18 jan.

Het is heerlijk wakker worden met vogelgeluiden en het prachtige uitzicht. De schuifpui open, heerlijk fris, maar toch al 24 graden.

Voor het joghurtontbijt een stuk gewandeld. Eerst kwam de meneer van de huisjes en voerde vissen in een vijver. Later kwam een andere meneer op een brommer en die liet ons een heel raar waterkruipdier zien.

We zagen tussen de bomen neushoornvogels en verder nog een aalscholver, reigers, zeearend en ijsvogels. Nog wel meer vogels maar die weet ik niet bij naam.

Je kan hier aan de straat je waterfles vullen. Bht 1 voor 2 liter = 3 cent.

Vanmiddag naar het mooie strand geweest. Aan zee gezeten en in het water gezwommen. En ook nog even in de hangmat gehangen.

Het is nu kwart over vier, zwaar bewolkt en dertig graden. We zitten op het balkon met een ventilator. Goed uit te houden.Morgen hebben we de ferry van 10 uur naar Phuket.

Ik ga dit verhaaltje plaatsen. Ons volgende bericht komt vanuit Phuket, de laatste plek.

Lvgr Els en Jennie

• 18 Januari 2023 - 10:52

Marjan:

Wat een mooie reis en wat een belevenissen.

• 18 Januari 2023 - 11:06

Nelleke:

Hallo meiden, ik ben nooit in Thailand geweest maar door jullie verhalen en foto’s krijg ik toch beelden binnen. Zo geweldig dat jullie dit doen, dat neemt niemand je meer af. Geniet nog even de laatste week en tot later. Groetjes Nelleke [e-1f618][e-1f64b]‍[e-2640]️

• 18 Januari 2023 - 12:42

Angelique:

Geniet nog van jullie laatste dagen in Thailand.

Wij genieten weer van jullie foto's! X

• 18 Januari 2023 - 12:49

Wil:

Time flies when you are having fun!

Geniet nog lekker van de laatste loodjes

• 18 Januari 2023 - 12:51

Paula:

Geniet nog even van die laatste week en tot snel! Bij het lezen leek het alsof ik zelf op reis was..

• 18 Januari 2023 - 14:33

Vera Voogd:

Dag lieve meiden wat hebben jullie het toch fijn. Hier is het ook droog en met een zonnetje. Heb vanmorgen boodschappen gedaan voor mijn verjaardag. Altijd weer een vraag of je alles hebt, maar wanneer dat niet zo is dan heb ik pech gehad. Wat genieten jullie toch enorm en leuk al die vogels en apen. Nu op naar Phuket. Blijf nog even lekker genieten.

• 18 Januari 2023 - 15:05

Ted:

Het "waterkruipdier" lijkt op een donderpad Jennie, had gegoogled, maar weet niet zeker of ik het goed heb [e-1f644]

Geniet nog van jullie laatste dag/nacht op het eiland en voor morgen een goede overtocht naar Phuket.

Liefs van ons, Hans en Ted

• 18 Januari 2023 - 21:47

Mary V Vliet :

De tijd gaat nu snel voor jullie. Morgen alweer de laatste halte. Maar wat een belevenissen allemaal. En wij maar meegenieten.

Gr Mary

• 19 Januari 2023 - 00:34

Hermien:

De laatste plek… dat klinkt definitief. Jullie moeten daarna maar weer snel plannen maken voor een volgende reis, zodat wij hier in stormachtig nat en koud Nederland kunnen genieten van jullie tropische avonturen. Ik zal het het missen. Geniet nog volop van jullie laatste halte.

• 19 Januari 2023 - 14:45

Ineke Abercrombie :

Hallo meiden,

een fantastisch verslag met schitterende foto’s. Jullie hebben er een hele mooie reis van gemaakt en gaan nu nog even relaxen op Phuket [e-1f600]. Dit is ook een prachtig eiland. Hier is een busreisje (vrachtwagentje met 2 banken achterin) ook een leuke ervaring. Zeker als er lokalen meereizen. Heel veel plezier nog de laatste dagen en weer een hele goede vlucht [e-2708]️ terug naar Nederland (Zaandam en Gouda) [e-1f600] Els, ik en de rest van de tassengroep zien jou 3 febr.! Groetjes, tot dan Ineke