Westkant eiland en stranddag - Reisverslag uit Ko Yao Noi, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu Westkant eiland en stranddag - Reisverslag uit Ko Yao Noi, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

Westkant eiland en stranddag

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

16 Januari 2023 | Thailand, Ko Yao Noi

15 jan. ‘23

Vannacht viel de electriciteit uit. Dan is het echt donker. Om zes uur plopte die weer aan en hadden ook weer internet.

Mooie fiettstocht gemaakt langs de westkant. Mangroven, vissersplaatsje, mooi resort bij rijstveldjes, buffels. Genieten. Het is helaas geen rijstveldentijd (op die kleine na). Het ziet er droog en dor uit. Na april begint de regentijd en dan zal de rijst wel weer gepoot worden.

16 jan.

Stranddag vandaag en het mooiste strand tot nu toe. Mooier nog dan Ao Nang.

Breed met in zee veel rotsen en eilanden en heel rustig. We hadden onze stoeltjes mee en we zijn in zee geweest en hebben een heerlijke mangoshake gedronken. Een shake met een parapluutje en een orchidee. Kan het luxer. Het restaurantje was van een Thaise mevrouw en haar Italiaanse vriend.

Ik ga de foto’s uitzoeken en dit korte verslag opsturen. Morgen verkassen we, maar blijven nog twee nachten hier op het eiland. We zitten dan afgelegen en hebben zeer waarschijnlijk geen intenet.

Dag allemmal en groeten van ons.

• 16 Januari 2023 - 10:29

Els Van Paassen:

Zo genieten van al het moois hier ,samen met Jennie,ook zo leuk al die reacties,wij genieten daar enorm van heel veel liefs van Els

• 16 Januari 2023 - 10:38

Mary V Vliet :

Die cocktail ziet er heerlijk uit. Geniet zoveel jullie maar kunnen doen. En super weer. Ik heb het idee dat het hier al een dag of 5 niet droog geweest is. Dus al met al niet leuk.

Gr Mary

• 16 Januari 2023 - 10:40

Ted:

Ha die zussies,

Heerlijk genieten en relaxen van zon, zee en strand.

Veel plezier in jullie volgende onderkomen, een huisje in de natuur.

Blijf nog even lekker genieten van het mooie Thailand en zéker van het mooie weer.

Knuffel van ons, Hans en Ted

• 16 Januari 2023 - 12:48

Angelique:

Wat ziet dat er weer héérlijk relaxed uit!!

Echt genieten samen!

Xxx

• 16 Januari 2023 - 17:57

Yvonne:

Heerlijk in de hangmat met een shake. Wat wil je nog meer. Mooie foto's hoor.

Geniet nog lekker want volgens mij komt het einde in zicht. Heel veel plezier saampjes, geweldig hoor. [e-1f44d][e-1f44d][e-1f60e][e-2600]️

• 17 Januari 2023 - 08:53

Vera Voogd :

Wat een leuk verslag is dit weer. Het enthousiasme straalt er vanaf. Ook de foto’s zijn zo, dat je haast de warmte kan voelen. Hier regen [e-2614]️ en kil. Blijf lekker genieten en fietsen [e-1f6b4]‍[e-2640]️ xxx VV

• 17 Januari 2023 - 09:25

Lieneke Castel:

Heerlijk op het strand. Blijf genieten. Mooie foto's.

Hartelijke groet,

Lieneke en Hans

• 17 Januari 2023 - 12:52

Carla:

Lieve zussen,

Is dat eerste plaatje een koereiger of een zilverreiger?

Wij zagen een paar zilverreigers vandaag op de route van A'dam naar huis.

Ik mocht weer even langskomen bij de specialist. Alles rustig in het lijf dus dat is mooi.

Inmiddels schijnt het zonnetje en wordt het kouder. Krijgen we toch winter?

Blijf nog even genieten daar en tot snel. Hier ligt al een flinke stapel krantjes. ;-)

• 18 Januari 2023 - 11:35

Carla Verhoeff:

Wat een geniet foto's weer en weer een gezellig verslag. Ik verbaas me wat er allemaal in jullie (Harry Potter?) fietstassen kan. Hoe kunnen daar nu weer stoeltjes uitkomen of liever: in passen? [e-1f604][e-1f604] Nog een fijne voortzetting en heel veel plezier tijdens jullie laatste loodjes.