Laatste dag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Jennie Paassen - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

23 Januari 2023 | Thailand, Phuket

21 jan. ‘23

Gisteren laat in de middag een mooie tempel bekeken met een grote, prachtige tuin. Veel bijzondere cactussen, orchideeën en andere planten en bloemen.

Morgen Chinees nieuwjaar. Er worden al een paar dagen duizend klappers aangestoken.

22 jan.

Chinees nieuwjaar, nou je merkt er niets van hier.

Vanochtend hebben we een beetje rondgefietst en vanmiddag naar het strand. We hebben bedjes gehuurd, heerlijk.

Vanavond aan het strand bij een prachtige zonsondergang groene curry gegeten. Dat is toch wel favoriet bij ons.

23 jan.

Om tien uur de fietsen weggebracht en ze worden vakkundig ingepakt. Morgenmiddag worden we om vier uur opgehaald en de fietsen komen dan ingepakt mee. Wat een luxe.

We moeten om 12 uur uitchecken en gaan dan ‘s middags uitgebreid lunchen op het strand.

Vanmiddag op het strand zitten lezen. Heerlijk. Het is dertig graden en een beetje bewolkt. Prima weer.

Dit is het laatste bericht vanuit Thailand, als ik thuis ben stuur ik nog een afsluitend verhaaltje.

We hebben het heerlijk gehad, maar ook weer goed om straks thuis te zijn en iedereen weer te zien.

Liefs van ons.

• 23 Januari 2023 - 10:42

Wil:

Dank voor het delen van jullie prachtige reis.

Goede vlucht naar huis gewenst

• 23 Januari 2023 - 10:44

Paula:

Lieve Jennie en Els, hier is de tijd voorbij gevlogen. Ik hoop dat jullie na zo'n tijd van niet reizen een fantastische tijd achter de rug hebben! Tot gauw, liefs Paula

• 23 Januari 2023 - 10:50

Mary V Vliet :

Dames, heel erg bedankt voor het meebeleven van jullie bijzondere mooie reis. Ik heb er van genoten. Zelf nog nooit in die landen geweest maar nu op zo een bijzondere manier toch ook een beetje genoten. Nog een fijne dag daar en een goede terugreis zonder oponthoud.

Gr Mary

• 23 Januari 2023 - 11:09

Ina En Fred:

Hoi Jennie en zus, wat een avontuur hebben jullie meegemaakt. Maar aan alles komt een einde. Hier kunnen jullie weer een jaar over praten. Met alles wat er is gedaan en gezien. Ik wens jullie een prettige terug reis en tot in Zaandam waar het koud is 4gr. Dat is wennen.

Groetjes , de beneden buurtjes

• 23 Januari 2023 - 11:47

Blacky:

Goede en veilige reis, uiteraard weer bedankt voor het ‘mee-maken’…. Liefs Blacky

• 23 Januari 2023 - 12:38

Ton En Vera:

We hebben jouw reisverslag weer met belangstelling gelezen. In Vietnam kregen we met Chinees Nieuwjaar een cadeautje, een klein geldbedrag.

Voor de coronaepdemie waren we voor het laatst in Thailand, Eind deze week vertrekken we met da auto en caravan richting Spanje.De winter heeft voor ons al lang genoeg geduurd.

We wensen jullie een goede vlucht naar huis. We hopen dat de kou zal meevallen.

• 23 Januari 2023 - 14:24

Ted:

Hoi Els en Jennie, wat zijn de weken voorbij gevlogen, maar het einde nadert nu, geniet nog even van de laatste momenten en de uitgebreide lunch morgen en dan op naar het vliegveld met een rugzak vol met herinneringen van jullie mooie reis.

Een voorspoedige vlucht toegewenst!!

Liefs van ons, vanuit een nu mooi zonnig maar wel koud NL, Hans en Ted

• 23 Januari 2023 - 14:33

Johanna:

Lieve meiden, bedankt voor het meenemen op jullie reis. Goede reis naar huis. Dikke kus.

• 23 Januari 2023 - 14:39

Carla Verhoeff:

Hoi Els en Jennie,

Dank voor de mooie foto's en verslagen! Ik heb ervan genoten en hou me aanbevolen voor een volgende keer. Els, tot gauw!

Goede en veilige reis terug naar dit kouwe kikkerland en happy landing!

• 23 Januari 2023 - 14:57

Sonne:

Hallo Jennie en Els,

Ik wens jullie een voorspoedige thuisreis en dank jullie voor het delen van al het moois in woord en beeld.

Hebben jullie de kunst van het maken van zo'n overheerlijke groene curry afgekeken? Dan ontvang ik graag t.z.t. het recept.

• 23 Januari 2023 - 15:40

Vera Voogd :

Hoi Els en Jennie,

bedankt voor alle verslagen en de foto’s. Nu nog even genieten en dan op naar het koude lage land.. goede reis en tot ziens in Zaandam.

liefs Vera

• 23 Januari 2023 - 16:59

Hermien:

Tot snel weer in VanNoord! En goede terugreis.

• 23 Januari 2023 - 18:58

Angelique :

Dankjewel voor de leuke reisverslagen en de mooie foto's!

Goede terugvlucht en we maken gauw weer een afspraak in Zaandam.

Xxx

• 23 Januari 2023 - 19:19

Ton Flach:

Leuke verslagen van jullie Thaise fietstocht die nu ten einde loopt.

jullie hebben genoten en wij van de stukjes op de blog.

Comfortabele vlucht gewenst en groetjes, Ton

• 23 Januari 2023 - 21:26

Dirk Boet:

Ben ik toch ook een beetje op reis geweest, bedankt voor al het moois.

goede reis en behoeden terugkomst.

• 23 Januari 2023 - 22:16

Nelleke: